Ein-de-lijk aangekomen - Reisverslag uit Chengdu, China van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu Ein-de-lijk aangekomen - Reisverslag uit Chengdu, China van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu

Ein-de-lijk aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Februari 2014 | China, Chengdu

Ni haooo!

Het heeft even geduurd en niet alles liep even soepel, maar ik ben inmiddels(zonder koffer) aangekomen in Chengdu. Op de heenweg moest ik overstappen in Beijing en dat was even zoeken tussen de grote massa Chinezen die niet echt gewend zijn om netjes op hun beurt te wachten ;).
In Beijing heb ik mijn koffer opnieuw ingecheckt maar helaas bleek deze bij aankomst in Chengdu nog in Beijing te zijn.
Je moet je voorstellen dat er op zo'n vliegveld een klein hokje is dat bomvol staat met koffers, mensen en andere troep. Daarnaast schreeuwen deze Chinezen zo naar elkaar dat je bang bent dat ze elkaar elk moment iets kunnen aandoen. Goed, ik uitleggen dat mijn koffer niet aangekomen was in Chengdu en mede kreeg ik een schreeuwerige 'PASSPORT' naar me toe. Een aantal formulieren kreeg ik onder mijn neus gedrukt die ik moest invullen en er dan maar vanuit gaan dat ik hem vandaag nog terug krijg zoals hun hebben beloofd. (Je raadt het waarschijnlijk zelf al, nee hij is er nog niet)
De eerste 2 dagen verblijf ik in een hostel met de andere vrijwilligers en morgen krijgen we een city tour door Chengdu. Het is een enorme stad met torenhoge flats en dan telkens zo'n 10 bij elkaar, typisch Chinees dus!
Voor vandaag laat ik het even hierbij. Eerst bijkomen van dit grote avontuur tot nu toe!

Liefs

  • 09 Februari 2014 - 14:41

    Melissa:

    Wat balen van je koffer. Hopelijk is ie snel terecht.
    Veel plezier en geniet ervan!
    Xx

  • 09 Februari 2014 - 15:24

    Dedbbie:

    hey lotte! goed om te horen dat je bent aangekomen, jammer van je koffer! hopelijk heb je m snel!
    rust maar goed uit en geniet van alles om je heen! X

  • 09 Februari 2014 - 15:25

    Dedbbie:

    hey lotte! goed om te horen dat je bent aangekomen, jammer van je koffer! hopelijk heb je m snel!
    rust maar goed uit en geniet van alles om je heen! X

  • 09 Februari 2014 - 22:12

    Bea:

    Zo Lotte heftig allemaal, en nu maar hopen dat je koffer er snel zal zijn. probeer nu al wat te genieten en een beetje uit te rusten. Bedankt voor het verslag . Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 5363

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Vrijwilligerswerk China & rondreis Thailand

Landen bezocht: