Aftellenn! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu Aftellenn! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu

Aftellenn!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 December 2013 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Het grote avontuur gaat al bijna beginnen, het komt steeds dichterbij!
Ik heb er echt onwijs veel zin in en ben dan ook heel benieuwd wat mij in deze 6 weken allemaal te wachten staat. Als eerst ga ik mij van mijn goede kant laten zien en 2 weken vrijwilligerswerk doen in een pandareservaat. Oftewel: panda's vertroetelen en knuffelen!
Ik heb nog niet echt een goed beeld bij zo'n pandareservaat: hoe ziet het er allemaal precies uit, wie ik allemaal ga ontmoeten en hoe ga ik met de panda's zelf om. Allemaal verrassingen, maar dat maakt het juist des te leuker!
Inmiddels heb ik mijn hotel in Chengdu geboekt waar ik een week zal verblijven na mijn vrijwilligerswerk. Hier ga ik voornamelijk de stad bekijken en waarschijnlijk ook even bijkomen van alle indrukken en ervaringen tot nu toe.

Het is dan nog steeds niet voorbij, want daarna vlieg ik door naar Bangkok om te beginnen (als het goed is) aan een 2 weken durende rondreis door Thailand. Ook hier staan weer allerlei geweldige excursies op het programma dus ik zal me zeker niet vervelen!
Na deze 2 weken verblijf ik zelf nog een week in Bangkok om lekker op mijn gemak de stad te gaan bekijken.

Hierna eindigt mijn 6 weken durende reis dan helaas, maar ik weet zeker dat het een reis wordt om nooit te vergeten!

Ik houd jullie op de hoogte en tot snel!

Liefs

  • 07 Januari 2014 - 17:32

    Frie & Karin:

    Gevonden.

    Succes

    Karin & Frie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 5364

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Vrijwilligerswerk China & rondreis Thailand

Landen bezocht: