Paar wijzigingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu Paar wijzigingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Lengkeek - WaarBenJij.nu

Paar wijzigingen

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Januari 2014 | Nederland, Breda

Hee allemaal!

Nog precies 17 dagen en dan stap ik in het vliegtuig naar de panda's ;)!
Er zijn wat wijzigingen wat betreft Thailand aangezien de vorige geboekte rondreis uiteindelijk niet doorgaat. Ik heb nu een 22-daagse rondreis geboekt bij FOX die door heel Thailand gaat, van noord naar zuid. Zo zie je heel veel verschillende dingen! En deze gaat wél door :)
Verder heb ik het meeste al geregeld, alleen een vliegticket Bangkok-NL, ook misschien wel handig en een hotel in Bangkok voor een aantal dagen aangezien het net niet allemaal precies aansluit op elkaar.
Mijn Chinese visum heb ik deze week aangevraagd in Den Haag en kan hem dan ook binnenkort weer ophalen! Ja weer naar Den Haag. Je moet er wat voor over hebben..

Tot zover dit reisverslag, laat het aftellen maar beginnen!

Tot snel, Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 5348

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Vrijwilligerswerk China & rondreis Thailand

Landen bezocht: